lørdag den 29. december 2007

Niels og Janne blev forvandlet af Jesus!

I dag d 29 dec har jeg og min ven Christian været i Fredericia, for at overbringe et håb til et ungt kærestepar som levede i en håbløs situation. Niels kæreste Janne har levet med angst og depration i mange år, de har forsøgt at få hjælp af psykologer og den slags men forgæves. Derfor stod de i en desperat situation og havde hårdt brug for hjælp. De fandt så hjemmesiden "OplevJesus" og så det som en mulighed. Det gjorde at vi aftalte vi tog op til dem og tog en snak med dem. Jeg ved jo hvad hun snakker om, når det gælder depration bl.a og det ikke særligt skæg. Jesus satte mig fri på få sekunder dengang, hvilket jeg fortalte også kunne ske for hende. Vi fortalte enkelt evangeliet budskab for dem, altså det glade budskab. Og glade blev de, så glad at de tog imod Jesus! som er det bedste der kan ske for hver enkelt menneske.
Nu hededer min blog jo "JesusForvandler" og det var lige præcis det der skete, efter vi havde bedt for dem, lyste de helt op og skulle lige finde sig selv fuldstændigt lettet var de. Så Gud lever og forvandler det er det vi lever for at se, en ny tider begyndt for Niels og Janne med et håb om en god ny fremtid.

Må Gud også velsigne dig! Michael

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ære til Jesus

Anonym sagde ...

Hej Michael
Det er egentlig ikke en kommentar det her, så du skal bare slette den bagefter. Men jeg har ikke din mail.
Jeg tænkte på om du har lyst til at tilmelde din side til kristen.dk. Der vil du blive linket til, når du har nyt på din side. Den fungerer ret godt, og din side mener jeg vil være god at have på der. Der er brug for flere gode blogsider der. Prøv lige at tjekke siden ud, og find ud af om det ikke var en idé så du også kan få øget læsertallet. Du har jo nogle gode indlæg.
Hilsen René Vester

Anonym sagde ...

Jeg vil bare spørge om i ikke allesammen er lidt små dumme?